La vie est une phrase interrompue

| |
Iar 2007 mă va lăsa neterminată, cum ar zice redactoriţa mea şefă:)

... pentru că m-am lăsat prăfuită.. prea, mult prea puţine ore de loisir, prea pe fugă mereu, prea multe cuvinte spuse doar în gând.


Am avut prea des de ales între două bune, a fost mereu chinuitor şi nici n-am nimerit vreodată cel mai bun bine. Mi-am dorit să fiu şi proastă şi urâtă, să nu mai întorc lumea pe dos cu stilul meu de tăiereîncarnevie şi cel mai des am reuşit să fiu doar o blondă cu curu'n sus..

Dar am cunoscut oameni tare mişto, pe care nu îi voi putea refuza în 2008. Am vegheat asupra amicilor oficial pierduţi, fără ca ei să ştie, şi mi s-au întors din rătăceală. M-am străduit să dezleg noduri de amărăciune cu unii şi cu alţii. Ceva, ceva, tot mi-a ieşit! Cred că se pune şi faptul că am păstrat o iubire..:)


Acum îmi iau îngerul de mână şi îmi văd de treaba mea.

Salutări din mormanul de zăpadă şi Voie bună!