Cu scaun şi carte la cap? Neaaah

| |
Draga mea Dada, maniacă într-ale binedispusului, mă obligă să scriu filosofii la drum de seară.

Dacă mai citesc?

Aham! Chiar dacă îmi place să mănânc, să mă uit la poze sau să colind magazinele mai degrabă, mai şi citesc una, alta, pentru dezvoltare personală exclusiv:)

Din disciplină şi nevoie de control, zilnic, presa românească şi franceză. Din curiozitate şi nevoie de atitudine ori de genial ori de frumos, zilnic, bloguri de PR-ADV-FASH. De drag, oricând, orice carte prind despre Bucureştiul interbelic. De florile mărului, de amorul artei, pentru argumentări serioase sau pentru documentarea unui material de revistă, orice altceva!

Acum citesc Concha Calleja, "Mă vor ucide". Pentru că e un adevăr jurnalistic, cu multe surse, pentru că e despre Lady Di. Acum ceva timp citeam "O istorie ilustrată a publicităţii româneşti". Pentru că îmi explica nevoia de lux. Faceţi şi voi cheta aia şi luaţi-mi odată "Modă şi societate urbană":))

Apropo de lectură, un prieten îşi făcea aseară autocritica: "Nu am mai citit ceva de un secol, Paula! Nu mai am vocabular! Sunt praf, sincer!" De parcă, dacă l-ar citi pe Bruckner, ar vorbi hop ţop în neologisme. De parcă, dacă ar avea vocabular mai larg, ar avea cui să-l împărtăşească! I-am zis eu că îi ajunge să se uite la reclame, la discovery şi history chanel ca să trăiască fericit!:)

Un alt prieten, cu aspiraţii: "Eu vreau lecturi grele, vreau idei. Vreau o grădină de idei. Să culeg ce vreau de acolo sau să plantez ce vreau" Nu ştia cum să-i zică la cultură. Are una profesională, ce i-o trebui mai mult?:)

Filosofia mea? Cititul nu trebuie să ne stea în obicei. Nici nu trebuie să ne facem timp special pentru el. Trebuie să ne tenteze. Dacă nu, muzică, fotografie, manichiură, sudoku..