A toi, maman!

| |

Cochetarie debordantă! Cele mai bune sarmale cu cimbru din lume! Luciditate şi moralitate până la sânge! Paranoia pentru că am vărsat toată sticla cu ojă roşie pe cearşafuri sau pentru că am pictat cu cerneală perdelele. Ciudă pentru că un băiat îmi poate produce o depresie, pentru că las baltă lucrurile care nu se rezolvă un-doi, pentru că permit Bucureştiului ăstuia de ciocolată să mă înghită. "Te descurci tu, eşti fată deşteaptă.."

Ce face mama mea? Mereu foarte bine! Azi, cu un zâmbet mai larg, cu mai mult fixativ în păr, ocupată cu mai mulţi oameni ca de obicei.

Mulţi ani, MAMA, fără număr!

3 reactii:

Anonim spunea...

She`s a Lady

ovidiusuki spunea...

Tot respectul si totodata jos palaria......traiasca jidvei-ul(prietenii stiu de ce )

Paula NEGREA spunea...

multumim, multumim, cavalerii mei!

inteleg ca va place sa mergeti la cumparaturi si sa stati la taclale cu mama..:)