Magazinul Ummagumma promovează o cultură a fandoselilor. „Sunt haine şi accesorii altfel, nonstandard, care spun o poveste - fuste şarpe, bolerouri tralala, şalvari urbani, pompoane în miez de rochii, înscrisuri aiurea pe pantofi, cercei libelulă”, povesteşte Oana Maria Toma, proprietara buticului din Bucureşti.
La magazinul din Calea Victoriei, tinerele dau banii pe o modă lipsită de clişeele comerciale prezente în orice mall. Oana Toma consideră că publicul magazinului este unul pasionat de modă, dar nu fashion-victim: “Cumpără haine şi accesorii care îi plac, care îl definesc, dar nu cumpără neapărat ce este descris în reviste ca fiind la modă. Nu cumpăra nume mari, inscripţionate cu litere enorme. Cheltuieşte sume corecte”.
Designul interior şi piesele expuse la Ummagumma oferă inspiraţia pentru reinventarea necesară ieşirii în cotidian. Grupul actual de expozanţi e format din Claudia Castrase, Kinga Varga, Florentina Giol, Diana Bobar şi marca pariziană D-T-C la secţiunea haine, Coca Zaboloteanu şi Aiurea Shoes la secţiunea pantofi, Unda la secţiunea genţi şi bijuterii fantezie.
Oana Toma consideră că tinerii sunt tot mai interesaţi de moda noului val de designeri români, creditaţi încet-încet de revistele de specialitate: “Tinerii din România cunosc, apreciază şi poartă modă românească. În plus, încep să-şi rafineze gusturile şi să renunţe treptat la produsele de serie”. Aspectul acesta se simte la nivelul vânzărilor Ummagumma care au întrecut aşteptarile. Astfel că, pentru 2008, proprietara îşi propune o cifră de afaceri de o sută de mii de euro.
0 reactii:
Trimiteți un comentariu