Slalom de uichend

| |


MUZICĂ
Dana Nălbaru e cool since ever pentru că e O VOCE! Şi pentru că e braşoveancă de-ale mele, ăfcors. De curând, Dana a scos un clip tendăr, în care ne invită să ne deschidem minţile, sugerându-ne să ne tratăm de discriminare. Într-un mod supernatural.. (în Dana o regăsesc mereu pe Delia, de care mi-e fffff dor!!! Aaa, mi l.am amintit cu aşa mult drag acum şi pe Dan Bordeianu alergând pe linia albă. Din iubire! :))


PUBLIC RELATIONS & ADVERTISING
Mă gândeam zilele trecute la fostul job şi listam my lovemarks.. So, câte ceva despre jurnalismul de ADV, de la Andi Moisescu şi Costi Rogozanu. Iar despre grija mare la stil în PR, de la Larisa Petrini.


FILM
Ceva legat de Bucureştiul interbelic (you know me..), de soarta Zarazei şi de ruleta rusească. Mai o femeie frumoasă şi-un tango, mai nişte împuşcături şi nişte fentări ale gloanţelor, mai un Jean Constantin (care dă mereu o savoareee). Poveste faină (treceţi peste logouri din anii 2000 care nu au ce căuta, probleme de sincronizare sunet-imagine, personaje care nu au rost).


MODĂ
A patra ediţie My Grandma's Backyard. La ex-grădina de vară Capitol. Hepi, hepi, gioi, gioi..? Nu a fost loc şi timp de relaxare, lumea se împingea nonstop la mocăciuni!!!!!! Spre deosebire de eventurile anterioare, unde era un neam de echilibru între numărul designerilor proaspeţi de haine şi accesorii, al artiştilor urbani şi al vânzătorilor de vintigiuri, la eventul ăsta am fo copleşită de SH-uri.. (na, se leagă de conceptul târgului, dar, futui, vorba DB! :))