tei şi mentă, şosete şi ciorapi, fani şi taţi în devenire

| |
săptămâna trecută mi-am suflecat mânecile şi i-am dat bice. apoi am stat cu sufletul la gură o noapte. şi menta s-a prins! am plantat-o la buro, în curte, pentru un gustos mojito de iulie..

şi, btw, m-am mutat pe mendeleev mai ales pentru că un tei mi se revarsă în balcon. să-mi amorţească mirosul florilor în minte şi să uit că în vază e cam pânză de păianjen, right? :)

despre şosete şi ciorapi, ladies&gentlemen, vroiam doar să amintesc de detailistă ce mi.s.. nu mai sunt de ascuns, sunt chiar de zoom in ză spring. şi cum ne trădează ohoooo, vă rog să alegem cât mai cu grijă!

"lăv me in MAY!" e motiv de alte dorinţi: domnilor, fiţi fanii iubitelor voastre, luaţi-le mansarde în ioanid şi faceţi-le curajos felicşi! pentru un peisaj bucureştean mai healthy şi mai groovy! :))