BURBERRY lansa in 2006 strategia de cucerire a online-ului, pentru ca in 2009 sa se bucure vizibil de rezultatele ei, bazandu-se, intre cei peste 600.000 de prieteni stransi pe Facebook, de exemplu, pe fani care i-au tinut vanzarile si reputatia mult departe de limitele critice, prin buzz-ul constant din jurul colectiilor, in toate retelele sociale, si prin comenzile constante pe Internet.
Stabilitatea obtinuta online i-a permis astfel retailerului britanic de lux sa se gandeasca la ofensiva offline in SUA, chiar in momentele in care multi altii au cedat "trecerea", eliberand spatiile foarte bine amplasate, disponibile, in disperarea de criza, la chirii mult mai mici..
Si pentru ca moda trece, la fel si criza, dar trenchul ramane must-have, din respect si multumire pentru consumatorul-stapan, Burberry si-a lansat de curand propria retea sociala: The Art of The Trench. Fancy-minded, right?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 reactii:
Trimiteți un comentariu