CEI care nu, nu-l asteapta pe Godot!

| |
AZ:
[doi creatori-minune -- oameni de breasla!]

Lucian Broscatean respira si transpira moda; pentru el, asa cum am inteles eu, demersul creativ e chiar de o placere extenuanta! Trebuie sa marturisesc ca n-am vazut designer roman care sa se bucure mai tare de succesele colegilor lui de breasla! (de fapt, n-am vazut mai deloc..) Pentru ca mai multe recunoasteri inseamna mai multe sanse sa se inchege o "garda" romanesca, afcors!

O sa fuga la Viena curand, la Wendy&Jim, sa-si guste premiul obtinut la Arts of Fashion, intr-o America afolata, hihi, dupa "simptomele" nomade ale creatiilor lui. Mai curand insa, o sa-si deschida un showroom in Anaid Art Gallery. O felicit pe Diana Dochia pentru omul caruia a ales sa-i ofere un adapost: mai muncitor si mai recunoscator de atat nu e, PAROL!


Alina Ene e printre foarte-foarte putinii proaspat absolventi de moda care gandesc biznis, functional, care pricep si productie si marketare; o tipa tare zmart, pe care o vad, cat de curand (tin pumnii!), gestionand cu buna inspiratie un brand local.

Am urmarit-o "tragand" pentru a le arata colegilor ei nitel deprimati ca, daca au "invatat" sa fie designeri, dar nu se regasesc in meserie sau nu se pot intretine din asta nicicum, pot fi foarte bine editori, PR-isti, ilustratori sau fotografi de moda, stilisti ori bloggeri. Asa ca ea e o piesa MUST HAVE de acum, la fel si evenimentul ei, Profesionistii Modei. Ca sa creasca logic moralul aspirantilor!