de la 3 la 5

| |
atunci sunt cel mai citova; de la 3 la 5. si daca e sa-mi amintesc perfect limpede ceva, atunci pot [si daca e sa iau decizii perfect logice pentru o viata, tot atunci pot, apropou].

de la 3 la 5 azi-dimineatz mi-am amintit primele mele "momente" cu moda: aveam cinci ani jumatate; atelierul mamei prinsese o comanda de salopete de blana, chiar modelul ei, pentru pilotzii nemti; ea muncea si trei schimburi unul dupa altul, la cusut, ca sa onoreze la timp. foarte des singura acasa, eu ii imprastiam ojele prin cearsafuri si cernelurile pe perdele, de suparare; numai pachetul mare cu nectaruri de fructe, primit din Germania imediat dupa livrarea comenzii, a reusit sa ma 'mbuneze; nu mai gustasem!

cred ca de-atunci iubesc moda.

2 reactii:

carola spunea...

eu, de pe la 5 ani, cand sora mamei, pasionata de croitorie, a adus de la moscova primele numere de burda, editia rusa. si, in toiul unei reparatii in casa bunicilor, cand nimeni n-avea timp de mine, ma ascundeam intre lucrurile impachetate si rasfoiam revistele :D

Paula NEGREA spunea...

tie ti-a tinut de plictisi, mie de pofte, hehe

[Paula e despre man.ca.re, am uitat sa scriu asta vizitatorilor in adapost..]