NEWS de la Lucian Broscatean

| |
[MUSAFIR IN PRAVALIE]

Intr-o duminica in care Bucurestiul "inghetase" in repetitiile pentru ziua lui, pe o ploaie mocaneasca, m-am invelit intr-un trench si-am fugit in Anaid sa probez iar haine de serie limitata, sa pricep iar detalii de croi si sa rasfoiesc iar schite-schite. Firesc pentru un jurnalist care scrie despre munca si businessul de designer, nu?

LUCIAN BROSCATEAN avea mainile julite de la atata carat de BCA-uri si ochii foarte obositi de la atata "umblat" cu ei pe pereti. Isi dadea sufletul zilele acelea muncind la "totul" primului sau adapost unde, joia asta, isi asteapta primii musafiri.

Va indemn sa faceti acolo fix ce am facut si eu, pentru ca tocmai despre asta e spatiul lui concept! Preturile sunt dintre cele mai politicoase.


Dragii nostri cititori,

Am placerea sa va invit joi, de la ora 19:30, la deschiderea spatiului-concept TOPOS [curator Diana Dochia] in cadrul Galeriei de Arta Contemporana ANAID, care aniverseaza, tot atunci, cinci ani de mare folos in peisajul artistic bucurestean!

Grafisme, fotografii, colaje si un display neconventional au transformat cateva camere din ANAID intr-un moodboard, cu rostul reflectarii dimensiunii conceptuale a produselor mele.

Traseele grafice de pe pereti urmaresc structurile geometrice ale pieselor expuse [colectia SKY MIRROR si linia ATTACHMENTS], iar colajele contureaza personajele stranii in garderoba lor, dominata de negrul incarcat de semnificatii "nomade".

Va astept cu drag la mine-n adapost, pe Slobozia, 34!

Lucian