In urma cu un an si jumatate scriam despre primele cateva incercari de implicare sociala din industria locala a modei. Ii luase "valul" responsabilitatii pe designeri si pe stilisti, prea putin insa pe retailerii de moda, care pot gandi intr-adevar ceva sustenabil..
Oana Cogalniceanu lansa un targ vintage de caritate, Adrian Oianu strangea fonduri pentru tinerii cu dizabilitati si vorbea despre norocul de a fi normal (alaturi de fundatia Special Olympics), Carmen Secareanu indemna prin creatii "special" accesorizate sa ne luam prezervativul la purtare (alaturi de Population Services International), TinaR se implica online si offline in lupta de combatere a cancerului la san (alaturi de Fundatia Renasterea). DE ADMIRAT!
De incurajat si campania de buy-back lansata de curand de retailerul Lee Cooper: 100 de lei reducere la cumpararea unei perechi noi de blugi, in schimbul unei perechi vechi, indiferent de marca, adusa la magazin pentru a fi donata nevoiasilor (cu sprijinul Fundatiei Mereu Aproape).
O solutie ingenioasa de marketing pentru o cauza (win-win-win), nu credeti?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 reactii:
Chiar am fost sunat de o cunostinta care imi lauda oferta celor de la Lee Cooper si ma intreba daca sunt interesat.
Din "vasta" experienta stiu ca atunci cand cineva vrea sa scape de o pereche de blugi o face doar cand acestia sunt tociti bine (aproape de rupere) in fund si nu prea mai merg purtati. Ma intreb cati ar da o pereche de blugi de firma in stare acceptabila pt 100 de ron?
Tot din "vasta" experienta :) stiu si eu ca, de la an la an, decolorarea e primul motiv de reinnoire a blugilor. Trendul e al doilea: trecerea brusca de la sooperevazati la slimshii la boyfriend jeans la talie inalta la tur foarte lasat etc
[la fete, care-s mai grijulii si n-asteapta tocirea-n fund, hehe]
Verific la cateva magazine saptamana viitoare cat si de ce calitate s-a strans, si eu sunt curioasa..
Trimiteți un comentariu