Va ghicesc si voua?

| |
Ce nu v-am povestit niciodata e ca in unele zile mi se-ntampla sa "vad" rostul unor semi-necunoscuti.

Pentru ca lucrez la un material cu povestile modelelor locale de top care si-au investit banii castigati "in joaca" in tot soiul de dubiosenii gustate prin "afara" si adaptate si pentru ca am pariat ca va doriti si cate un post mai "relaxant" din cand in cand, az va impartasesc cum am nimerit chiar cu una dintre aceste.. "viziuni".




Eram in Conta 6, in ultimele ore de inscriere la Inspired. O fata aproape cheala, cu statura infundata prea barbateste in niste cizme-gigant de cauciuc, dar "ornamentata" cu ochi si buze, venise sa-si lase schitele.

Noi cautam idei de piese statement-functionale la fashion design; ea nu-si gandise deloc asa munca pentru concurs.. Si s-a intamplat sa fiu mai putin delicata ca niciodata: "Ai facut vreodata pe modelul? Ai fatza buna, te vad mai degraba in felia asta de moda. Pe bani multi".

S-a mai intamplat si ca Diana B. sa-mi faca cu ochiul, dupa ceva timp, chiar la prezentarile din festivalul Pasarela. Apoi din interiorul The Book, "visul de iarna" instrumentat de 12 retaileri locali de lux. Iar eu sa ma bucur, va imaginati! ;)


5 reactii:

Ludmila Corlateanu spunea...

ooo, Paula, ghiceste-mi si mie, plz :)))

Unknown spunea...

Mila, dear, tu o sa ramai curand cu ochii cascati de mirare pe strazile Bucurestiului. In primavara lui 2013, ele vor fi pline de supergirls. Pariu!

Annie spunea...

Wow! Ghicesti si la necunoscuti?:)

Paula NEGREA spunea...

Annie, dear, nu-ti zic decat atat: miros de frig si licurici; acea reintalnire, cu lalele-n dar [toate, la-un-loc-minune, soon to be delivered ;)]

Annie spunea...

Wow! Sa-ti fie gura aurita!
Iti "ghicesc" si eu un 2010 parfumat si condimentat cu aromele preferate si acorduri de suflet pe fundal!

Mercik beacuoup,
AnnieN