Miscari de an nou [Hermes]

| |
La sfarsitul anului trecut circula zvonul ca rusii vor fi foarte curand devansati de chinezi la achizitiile high-end din Europa.

Apetitul chinezilor pentru lux i-a convins pe gestionarii afacerii Hermes sa investeasca, in 2010, in constructia unui brand premium fabricat in China dupa „chipul si asemanarea” acestora, distribuit doar aici si la Paris.

Brandul Shang Xia inseamna materiale chinezesti, design inspirat de artele decorative locale si croiuri dupa dimensiunile specifice pietei de referinta.




Personalizand integral oferta, retailerul francez de lux investeste, de fapt, intr-o prima strategie de fidelizare a asiaticilor.

O data cu productia oficiala in Asia pentru Shang Xia, Hermes gireaza si un lux accesibil (datorita fortei de munca mai ieftine), fara sa ruineze, totusi, pozitionarea brandului-mama.

Incet-incet, prejudecata care planeaza asupra etichetei „Made in China” se va spulbera iar razboiul cu piesele contrafacute in Asia va capata un twist, hmm...