Miscari de an nou [Chanel]

| |
Za twist s-a produs deja in relatiile caselor de moda cu publicatiile glossy. Multe branduri au renuntat sa-si plaseze reclame in reviste in 2010, incumetandu-se sa-si „agate” clientii prin noi forme de promovare.

Chanel da lectii! Casa de moda pariziana tocmai a anuntat lansarea unei reviste proprii, 31 Rue Cambon, distribuita in toate magazinele de brand din lume.

Cat despre online, Chanel l-a luat cu asalt de acum doi ani, oferind consumatorilor de moda continut video (prin You Tube) care potenteaza colectiile Paris-Moscova pre-fall 2009, Paris-Venetia resort 2010, Paris-Shanghai pre-fall 2010: marturisirile lui Lagerfeld despre documentarea creatiei, secvente din backstage de la prezentari, making-off al campaniilor de advertising.

Continutul eliberat prin sectiunea Chanel News, de pe website, actualizat la cateva zile, incepe sa fie si el foarte apropiat de continutul unei reviste, anul acesta: un video cu Lily Allen la probe, o secventa de balet filmata in salonul haute-couture din Cambon 31, fotografii din apartamentul lui Chanel, jurnalul lui Lagerfeld, schite de colectii...




In 2010, publicitatea din media conventionale a devenit zgomot iar consumatorii au ajuns s-o „blocheze” fara regrete. E firesc, astfel, ca si brandurile de moda sa incerce sa se insinueze mai personalizat, chiar terapeutic in viata lor, pentru a le redeschide apetitul si buzunarele.

Solutia recaptarii bunavointei si interesului pare sa fie generarea de cat mai mult continut (online) cu potential de viralitate: ceva inspirational trece foarte usor din internaut in internaut si „imbolnaveste” rapid tot Internetul.