Cum mi-am petrecut sfarsitul crizei

| |
Nu, n-o sa iasa nimeni la TV sa ne spuna ca s-a sfarsit. Si tot asteptand sa "sune" de non-criza, dupa dulcele nostru obicei, o sa ratam ce-ar fi mai cu talc de povestit copiilor, din vremuri de jale: cum am riscat si am castigat, pentru ca ne-am facut primii curaj.

Despre "Cum mi-am petrecut istet sfarsitul crizei" vorbesc, afcors! Si nu degeaba. Si nu fara exemple de gandire sanatoasa.





Zilele trecute m-am revazut cu domnu' Gigi de la Brasov. Businessul ii merge bine: inca face niste blugi "sa-i mananci" pentru multe branduri hip din lumea larga. Marcile astea au, insa, magazine oriunde altundeva decat in Romania, de aici baiul si nefericirea producatorului: nu-si vede aproape deloc munca pe strazile din tara...

E criza! E criza. E criza? O fi. Dar domnu' Gigi e gata sa riste sa scoata o colectie proprie de blugi "de avangarda", la preturi politicoase, "nicidecum ca Desigual". E gata sa deschida si niste magazine, sub un brand "cu forta", in orasele care jinduiesc dupa MODA. Cu ambitia de a elimina incet-incet "albastrul ala urat" din alegerile romanilor.

"Ce daca nu s-a redresat oficial consumul? Eu vreau o alta moda a strazii in trei ani si, ca s-o am, trebuie sa insinuez o alternativa la blugii aia plictisitori chiar de acum", mi-a marturisit brasoveanul.

Si mi-am zis, bucuroasa: uite-un om care-si petrece istet sfarsitul crizei!

2 reactii:

Anonim spunea...

Din pacate "albastrul ala urat" nu e doar la jeans ci la bluze, tricouri, rochii de seara, de vara, de toate. Parca toata lumea are drept culoare preferata "bleu" :( nu am inteles niciodata de ce. Si m-am plictisit de moarte sa vad oameni in echipament sport la restaurant. Si daca totusi renunta cu greu la asta, se imbraca tot in alb cu bleu sau alb cu bleumarin. Beats me!

Paula NEGREA spunea...

Si eu, ca si tine, imi doresc si eticheta, si indrazneala!

Cu oameni ca domnu' Gigi, care misca lucrurile inainte si prin altceva decat vorbe [parteneriat cu designeri pentru productie, parteneriat cu arhitecti pentru spatii comerciale, studiu pe tendinte si pe comportamentul consumatorului etc etc] o sa reusim.