Şi-am întors brandul ăsta românesc de îmbrăcăminte pe toate părţile: creaţie, producţie, marketare, distribuţie, comunicare. Şi, ca să mă conving că-mi place, m-am căutat şi-n dulap.
Eu îl port, uneori. Voi?

Puţine, câte sunt, brandurile româneşti de confecţii se zbuciumă de... chiar nu mai ştiu între ce-om mai avea noi de ales anul viitor, ladies.
De TinaR şi de PNK Casual am mai auzit în criză.
De primul brand, printr-un eveniment curajos de magazin, anul trecut; gherila de dinaintea insolvenţei, oare? De al doilea, la deschiderea Sun Plaza, anul ăsta; prin cel mai fantezie magazin din tot mallul. De altele, nicidecum.
Nissa, în schimb, a "răsunat".
Şi-a construit gaşcă de tineri la creaţie, printre ei şi unul dintre designerii lansaţi de Inspired, finalist Pasarela.
N-are tocmai un public ţintă, dar să zicem că e mai business-optimist să creeze pentru 15-50, în vremurile astea, de la piese navy, prea în trend, la Balmain ori Givenchy wanna-be, de-un club sau de-o romanţă, la corporate-smart şi ce-o mai fi.
Cel mai important e că împrospătează săptămânal oferta cu câte 15 piese noi.
Are producţie locală, cu peste o sută de oameni, magazine armonios amenajate, prin punctele esenţiale ale ţării, shop online, prezenţă isteaţă în social media şi un lookbook de invidiat.

Vineri, la inaugurarea magazinului din Piaţa Romană, foarte dichisit - mai că flatează produsele, cu outlet la subsol, echipa Nissa şi-a primit invitaţii îmbrăcată toată în haine Nissa. Ceea ce m-a bucurat de numa-numa!
Povestea de brand cu un reason-to-believe a la 2010, vitrinele cu scenariu şi mesajele mai puţin blazate îi mai lipsesc.
70% LIKE, pe de-a-ntregul. Cu multe şanse de bine, în criză, după politeţea la preţuri, ăfcors.
7 reactii:
Dau si eu un like pentru Nissa. Nu stiu cat la suta, da` mai mult de 50 cu siguranta. Am si eu Nissa in dulap, am si o Silvia Giurca printre preferate si un prim contact cu oamenii de acolo de nota 10. Nu i-am vazut prezenti prin revistele glossy (poate nu citesc eu destule), dar asta nu-i un bai. Eu stiu ca i-am avut in Styler :)
Like!
Imi plac mai ales materialele, pastrand comparatia cu brandurile din aceeasi categorie de pret.
N-as compara insa cu TinaR.
mi-a placut Nissa la inceput, cand s-au lansat, aveam produse fresh pe o piata de retaileri mai mult sau mai putini uniformizati. :)
in momentul asta as putea spune ca s-au aliniat la trend :):)dar da, port Nissa din cand in cand
In Craiova, pana sa-si deschida magazin propriu, era si cred ca inca mai este, un stand intr-un centru comercial din oras.O asa ingramadeala de stiluri, materiale si accesorii pe metru patrat era/este acolo, ca nici nu-mi vine a intra.Ca brand, s-au "ridicat" relativ repede, sa vedem si cat ii tine ascensiunea asta.Nu port Nissa.Cat despre preturi...nu e nebun cine cere, ci ala care da, si cu asta am spus totul.
@ramona Cu un pic de logica contemporana de marketing (modelul face mult) si politete rezolvi multe in criza... :)
Probabil ca de acum vor aparea si-n reviste, cu propuneri. La inaugurarea magazinului din Romana a fo o gasca de stilisti.
@pif: O sa zambesti, banuiesc... TinaR are mai mult bumbac, Nissa are mai mult poliester. Pe verificatelea!
@sasha Avem şi Zara kinda, avem şi Charles Voegele kinda, dar modele sunt încă freşi, pe alocuri...
@Cyanilla Să fie diferenţă între retailul din capitală şi cel din provincie?
Magazinele din Buc sunt foarte aerisite, ordonate, amenajate chiar fancy, hmm...
feanci-shmeansi, ala din Unirii e inghesuit si urat :D
(zice carcotasul din mine)
dar restul intr-adevar ok
sincera sa fiu nici nu stiu daca am in dulap marca asta
Trimiteți un comentariu