BUZZ.uri

| |
Definitely! Maybe.. mi.a reamintit că există femei de iubit pentru o viaţă, mereu de departe, că un amor neconsumat e forever cool!

Pentru că U(nique)S(elling)P(roposition).ul meu e de fată cuminte, am decis să mă şi îmbrac ca atare, de acum, de la Mila Corlăteanu :) BTW, citesc The girl who would be queen în Vanity Fair de octombrie şi nu mai termin şi nu mă mai satur..

Dan Pierşinaru (din gaşca mai marilor formaţi pe lângă Doina Levintza, renumit pentru The Morning Jump), pe care l.am cunoscut în fugă ieri, dar cu care m-am înţeles din două priviri expresive şi trei vorbe de ajutor, e gânditorul unei expoziţii de bijuterii de autor (Carla Szabo, Mihaela Tarhuna, Kuki Constantinescu & alţii), în noiembrie, la Cărtureşti. Be around there!

Priti-priti pliz, nu veniti maine la târgul de vintigi.uri! Iar n.o să fie rost de respirat.. :))