Intamplarea a facut sa fiu prinsa si-n mrejele jurnalismului, si-n cele ale comunicarii, si sa ajung sa inteleg ca VALOAREA DE STIRE nu tine, exclusiv, de RAU [cum asimilam eu cuminte, din manuale, acum vreo cinci ani, minunatul "Bad news is great news"] si ca BINELE nu-i mereu mana PR-ului [cum asimilam si neaoshul "Ce-i de rau? Ca restu-i piar", in redactie, ulterior].
E drept: in urma cu doi ani, NUMAI vestile proaste faceau stirea. Cele bune, despre programe de responsabilitate sociala corporatista, despre cresteri spectaculoase pe nise, despre inventii cu un "special" in plus de la zi la zi erau foarte usor flituite de jurnalisti si pasate juniorilor, ca "material de lucru", pentru ca oricum nu intrau.. decat platite.
Culmea: acum e FOAME de vesti bune care, iata, AR FACE STIREA si-ar ridica moralul natiunii! Si ele intarzie sa apara..
Toata "filosofia" asta.. ca sa dau si eu una buna iubitorilor de moda! :) Stiati ca Lacroix, Ferragamo si Yamamoto sunt in faliment si in pericol de extinctie, nu? Eh, pare ca si-au gasit salvatorii [mai un sheic, mai un fond de investitii..] care vor cumpara business-urile si le vor supune unor logici de supravietuire.
Asadar: ce ne ramane de zdruncinatura in moda lui 2009? Poate doar moartea ESCADA.. In rest, nici n-am simtit "criza"! Buni PR-istii astia.. ;)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 reactii:
si mie mi-e foame de stiri pozitive. pe unele bloguri nici nu mai intru, caci numai negativism gasesc.
Multumesc si ma bucur mult, atunci, ca ai revenit la mine-n adapost! ;)
Eu am stiri de bine si chestii funny:)...M-am saturat de negativism
Trimiteți un comentariu